فیلترها

عکاسی تبلیغاتی

به سبک عکاسی در دنیای کسب و کار، عکاسی تبلیغاتی می گویند که در این سبک مخاطب را به وسیله راهکارهای نوآورانه به طرف محصولی خاص جذب می‌ کنند. بنابراین عکس ها در فضای کسب و کار، یکی از زبان های رایج هستند که می توانند بدون گفتن کلمه ای، مفاهیم زیادی را به مخاطب منتقل کنند. تصاویر در عکس ها به سبک های متعددی خلق می‌شوند که هر کدام از این سبک ها می‌توانند در بیننده تاثیر خاص خود را ایجاد کنند.

به صورت کلی عکاسی تبلیغاتی، به منظور چاپ و نمایش عکس یک محصول و انواع خدمات آن در یک روزنامه یا مجله استفاده می گردد. شما در تبلیغات تلویزیونی، بیلبورد ها، وب‎سایت‎ ها و تبلیغات دیجیتالی این نوع عکاسی را مشاهده می کنید و هدف اساسی آن ترغیب مخاطبین به خرید است.

انواع شاخه های عکاسی تبلیغاتی

به صورت کلی عکاسی تبلیغاتی، به منظور چاپ و نمایش عکس یک محصول و انواع خدمات آن در یک روزنامه یا مجله استفاده می گردد. شما در تبلیغات تلویزیونی، بیلبورد ها، وب‎سایت‎ ها و تبلیغات دیجیتالی این نوع عکاسی را مشاهده می کنید و هدف اساسی آن ترغیب مخاطبین به خرید است.

عکاسی تبلیغاتی غذا و خوراکی

استفاده از یک چیدمان چشم نواز در کنار غذا و خوراکی ، در نظر گرفتن فضا و محیط مناسب و همچنین استفاده از موارد مرتبط با غذای مورد نظر ، از مواردی هستند که یک عکاس تبلیغاتی غذا باید در نظر داشته باشد . هرچقدر یک عکاس تبلیغاتی غذا تجربه بیشتری در این موارد داشته باشد ، نتیجه و عکس تبلیغاتی غذا جذابتر خواهد بود .

عکاسی تبلیغاتی پوشاک و لباس

عکاسی تبلیغاتی پوشاک و لباس از نیازهای مرسوم تولیدکنندگان پوشاک است که برای معرفی محصول خود و تاثیر گذاشتن در ذهن مخاطب نیاز به طراحی و چیدمان مناسب محیطی و استفاده از مانکن برای معرفی پوشاک دارند . این امور به سلیقه و پیشنهاد یک عکاس تبلیغاتی پوشاک برای تولیدکننده یا فروشنده پوشاک صورت میگیرد و نتیجه نهایی عکاسی تبلیغاتی پوشاک ، در کاتالوگ ، شبکه های مجازی و بصورت کلی در تبلیغات آن فروشگاه مورد استفاده قرار میگیرد .

عکاسی تبلیغاتی رستوران و فروشگاه

گاهی فروشگاه های بزرگ یا رستوران ها ، برای معرفی فضای خود ، تجهیزات یا دکوراسیون خاص خود ، نیاز به عکاسی تبلیغاتی از محیط فروشگاه دارند تا بتوانند معرفی بهتری از برند خود ، یا وسعت کسب و کار خود برای مخاطب ایجاد کنند . در این شرایط لازم است تا از عکاسان تبلیغاتی با تجربه در زمینه عکس تبلیغاتی رستوران و فروشگاه استفاده کنند .

عکاسی تبلیغاتی مبلمان

مبلمان و اکسسوری یکی دیگر از آن دسته محصولاتی هستند که برای ترغیب مخاطب و نمایش بهتر محصول ، لازم است تا محیط آرایی مناسب ، مبلمان یا این دسته از محصولات را نمایش داد . در واقع استفاده از عکس تبلیغاتی مبلمان باعث میشود تا خریدار و مخاطب مصرف آن بتواند تا حدی استفاده از آن را در محیط شخصی خود متصور شده و برای تصمیم گیری از آن استفاده کند .

عکاسی تبلیغاتی لوازم خانگی

یکی از کاربردهای عکس تبلیغاتی لوازم خانگی ، نمایش لوکس و مدرن بودن محصول است . این هدف با یک چیدمان درست یا طراحی محیط متناسب با محصول فراهم میگردد . تولیدکنندگان و واردکنندگان لوازم خانگی این نیاز را به خوبی میدانند و اهمیت استفاده یک عکاس تبلیغاتی لوازم خانگی با تجربه را بیشتر تجربه کرده اند .

عکاسی تبلیغاتی محصولات

گاهی برای اثر گذاشتن در ذهن مشتری برای محصولاتی همچون کتاب ، لوازم مصرفی شخصی ، لوازم تزئینی و بصورت کلی محصولاتی با حجم کم و متوسط مانند سایر دسته بندی های ذکر شده ، نیاز به عکاسی تبلیغاتی داریم تا بتوانیم برای مخاطب ، محصول خود را زیباتر نمایش دهیم . همچنین گاهی عکس تبلیغاتی محصول ممکن است با هدف نشان دادن انواع کاربردهای محصول نیز انجام شود .

عکاسی تبلیغاتی لوازم آرایشی

لوازم آرایشی و بهداشتی یکی از محصولاتی است که برای نمایش دادن آن و تاثیرگذاری روی ذهن مخاطب ، علاوه بر محیط مناسب و بکارگیری از یک عکاس با تجربه در زمینه عکس تبلیغاتی لوازم آرایش ، لازم است از چهره های مشهور نیز استفاده شود تا میزان محبوبیت محصول بیشتر معرفی شود یا به اعتبار آن افزوده شود .

عکاسی تبلیغاتی طلا و جواهر

زیبایی طلا و جواهر در عکس تبلیغاتی چندین برابر میشود . برای مثال وقتی یک زنجیر یا انگشتر طلا را در دست یک مانکن زنده یا حتی یک چهره مشهور به معرض نمایش میگذارند ، موجب تاثیر بیشتر آن برای مخاطب و همچنین زیبایی دوچندان محصول میشود . از این رو صاحبان گالری و تولیدکنندگان طلا و جواهر همواره نیاز به عکاس تبلیغاتی طلا و جواهر با تجربه و با سلیقه دارند تا در تبلیغات خود بتوانند از این تصاویر بخوبی استفاده کنند .

عکاسی تبلیغاتی دکوراسیون و معماری

دکوراسیون محیطی و آثار هنری معماری و دیزاین داخلی لازم است تا برای معرفی و تبلیغات خود از بهترین عکاس تبلیغاتی دکوراسیون استفاده کنند . نورپردازی مناسب ، محیط آرایی متناسب با سبک دکوراسیون و همچنین استفاده از اکسسوری های مناسب و جایگذاری متناسب با محیط ، همگی به سلیقه و تجربه عکاس تبلیغاتی دکوراسیون و معماری مربوط میشود .

عکاسی تبلیغاتی هوایی

گاهی برای معرفی یک فضای بزرگ ، یک پروژه صنعتی و ساختمانی یا حتی یک منطقه خاص ، لازم است تا عکس هوایی تهیه شود . این عکس توسط عکاس تبلیغاتی هوایی و با استفاده از هلی شات و تجهیزات مخصوص این کار انجام میشود . برای انتخاب بهترین عکاس تبلیغاتی هوایی لازم است تا تجهیزات و نمونه کارهای انجام شده قبلی بخوبی و با دقت بررسی شوند .

عکاسی تبلیغاتی خط تولید و کارخانه

یکی از نیازهای صاحبان کارخانه و خط تولید محصولات برای معرفی تجهیزات بکاررفته در فرایند تولید و همچنین نمایش نکات مهم محیطی و یا استفاده از تجهیزات تخصصی ، لازم است تا عکاسی تبلیغاتی خط تولید یا کارخانه انجام شود .

عکاسی رویداد و سمینار

برای ماندگار شدن یک سمینار و رویداد مهم و همچنین تاثیر گذاشتن روی ذهن مخاطبان برای حضور در سمینارهای بعدی ، لازم است تا از یک عکاس تبلیغاتی رویداد و همایش استفاده شود . عکاسان تبلیغاتی ایونت ها بخوبی میدانند که کدام یک از جزئیات رویداد را عکاسی کنند تا بتوانند در تبلیغات آینده از آن استفاده کرد .

عکاس تبلیغات

همان طور که میدانید عکس تبلیغاتی جهت تشویق و ترغیب مخاطبین نسبت به خرید برند و کالایی خاص است و این کالا را به صورتی نمایش می دهد که از نظر مخاطب بهترین انتخاب موجود در بازار باشد. در این راستا عکاس تبلیغات باید در این کار حرفه ای و متخصص بوده و ویژگی های زیر را داشته باشد :

ترکیب بندی بی نظیری در عکس ایجاد کند

جهت ایجاد یک ترکیب بندی عالی در عکس های تبلیغاتی، روش ها و قوانین متفاوتی وجود دارد که یک عکاس خوب در زمینه تبلیغات به این قوانین کاملا آشنایی دارد. از میان این قوانین و تکنیک‎ ها می توان به قانون تقارن، قانون یک سوم و تکنیک هایی نظیر ترکیب بندی غیر متقارن توسط قاب بندی و خطوط هدایتی اشاره کرد که با رعایت آن ها، عکس ها ترکیب بندی بی نظیری خواهند داشت.

عواطف مخاطب را تحریک نماید

ما انسان ها به طرف عواطف کشیده می شویم و این عواطف هستند که ما را کنار هم قرار می دهند. یک عکاس تبلیغاتی به خوبی می داند که در حوزه عکاسی صنعتی، تحریک احساسات و عواطف مشتری جهت تشویق او به خرید اهمیت فراوانی دارد. زیرا تصاویر تحریک کننده عواطف، در ذهن مشتری ثبت شده و او را به دلیل عاطفی به خرید ترغیب می کند.

عکس او به حالت داستان گویی باشد

برخی از عکس ها با آنکه از ترکیب بندی عالی و بی همتا برخوردار نیستند ولی حالت داستان گویی دارند. برای مثال در عکاسی محصول که از شاخه های عکاسی تبلیغاتی است، عکسی از محصول که داستان آن محصول را بیان کند باعث می گردد که بیننده جزئیات محصول را مشاهده کرده و تشویق به خرید آن شود.

تصاویر او تخیل را فعال کند

اگر عکاس تبلیغاتی حرفه ای باشد این را می داند که هر چند که تصاویر داستان گو بیاد ماندنی هستند، اما عکس هایی که باعث می شوند تخیل افراد فعال شود، یک گام فراتر هستند. مثلا در عکاسی تبلیغات مواد غذایی، یک عکس جذاب بدون شک بسیار موثر است اما تصور کنید که بیننده در ذهنش، خود را در حال خوردن آن غذا تصور کند. این بیننده به طور حتم و بزودی به رستوران مورد نظر خود می رود و آن غذا را تجربه می کند.

بتواند لحظه ای خاص را ثبت کند

لحظاتی که به جهت ایجاد یک خاطره به وجود می آیند، لحظات خاص می شوند. عکاسان تبلیغاتی که از مهارت کافی برخوردارند می توانند عکس ‎های تبلیغاتی را به همراه لحظه ای خاص ثبت کنند. به عنوان مثال نحوه راه رفتن فردی مشهور در عکاسی تبلیغاتی سبب می گردد که مخاطب با لحظه ثبت شده از نظر احساسی ارتباط برقرار کند.

از نورپردازی و رنگ هایی بی نظیر استفاده کند

در عکاسی تبلیغاتی ، رنگ و نورپردازی اهمیت زیادی دارد زیرا باعث می شود که تصویر نهایی درخشش خاصی داشته باشد. مهارت یک عکاس در حوزه تبلیغات، نورپردازی عالی در عکس ها را به همراه دارد. به این وسیله یک صحنه معمولی به صحنه ای شگفت انگیز و رنگارنگ و سرشار از زندگی تبدیل می شود. یک عکاس عالی روی نورپردازی کنترل داشته و هنگام استفاده از منبع نور طبیعی منتظر این می شود که زمان مناسب جهت ثبت عکس فرا رسد.

بتواند جزئیات نادیده گرفته شده را نشان دهد

بیشترین اهمیت در یک تصویر شامل جزئیات آن می شود. با وجود دنیای مدرن امروزی، افراد از دقت بالایی برخوردار بوده و می توانند تصویر یک محصول را به طور دقیق بررسی نمایند. عکس هایی که جزئیات بی نظیر و دیده نشده ای را به همراه خود دارند، باعث واکنش متفاوت مخاطب می شوند.

دیدگاهی بی ‎همتا در تصاویر ایجاد نماید

معمولا بیشتر افراد در طول زندگی خود از یک دیدگاه مشترک به جهان نگریسته اند. عکاس تبلیغاتی حرفه ای میداند که باید مخاطبین عکس را با دیدگاه متفاوتی روبرو کند تا واکنش متفاوتی از آن ها را دریافت نماید. استفاده از پرسپکتیوها و زوایای گوناگون در عکس تبلیغاتی ، آن عکس را جالب تر می سازد.

آتلیه عکس تبلیغاتی

هدف اصلی آتلیه عکس تبلیغاتی ، متقاعد نمودن مشتری می باشد و از وظایف مهم این آتلیه این است که بتواند نظر مثبت مخاطب را جذب کند و با کمک روش جذاب و جدید در ذهن مشتری ماندگار شود. در آتلیه های تبلیغاتی جهت رسیدن به این هدف، تیمی خلاق و حرفه ای در تلاش هستند که پس از شناسایی بازار هدف، با درک و شناخت نیازهای مشتریان، سوژه عکاسی را به بهترین نحو به تصویر بکشند. آتلیه عکس تبلیغاتی برای کسب و کار شما این مزایا را دارد :

بالا بردن سطح کیفیت تصویر برند شما

عکس تبلیغاتی به شما کمک می کند که خدمات و کالای شما، به صورتی حرفه ای نمایش داده شود. بنابراین مشتری شما به شکل موثری از ذات محصولات و فعالیت شما آگاه می گردد و برای شرکت شما وجهه ای حرفه ای ایجاد می شود.

بالا بردن سطح برتری برند شما

اگر شرکت شما تصمیم دارد که رویدادی بزرگ را برگزار کند، با کمک عکاسی تبلیغاتی خلاقانه می توانید تصاویر جذابی از این رویداد را ثبت کنید. سپس با کمک انتشار این تصاویر در بروشورها، سایت رسمی خود و شبکه های اجتماعی می توانید برتری برند خود را نزد مخاطبین نشان دهید.

بالا بردن سطح آگاهی از برند

عکس ‎های خلاقانه ای که عکاسان تبلیغاتی ثبت می کنند، باعث تاثیر بادوامی روی مشتریان بالقوه شده و فروش شرکت را افزایش می دهد.

افزایش فروش و برگشت سرمایه

انجام عکاسی برای شرکت ها، توسط آتلیه تبلیغاتی و به شکل خلاقانه و مبتکرانه باعث فروش کلی بالاتر و برگشت سرمایه بیشتر می‎ گردد. اگر هدف شرکت شما این باشد که توضیحات محصول را در تصاویر آن لحاظ کنید، به طور حتم و به شکلی مستقیم سطح فروش محصولات شما افزایش می یابد.

لیست عکاسان تبلیغاتی

همچنین در بخش تخصصی عکاسی تبلیغاتی ، در زمان فیلتر کردن ، میتوانید فقط به جستجو در لیست عکاسان عکاسی تبلیغاتی بپردازید و برای عکاسی خود از عکاسان با تجربه استفاده کنید .همچنین میتوانید بهترین عکاس تبلیغاتی مورد نیاز خود را در شهر و لوکیشن مورد نظر خود نیز جستجو کنید .